دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi AC-2100 Plus
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

حضور و غیاب ویردی AC-2100 Plus

نحوه شناسایی : اثر انگشت و کارت
ظرفیت اثر انگشت : 1500 اثر انگشت
نمایشگر : 1.77 اینچ رنگی

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب ویردی AC-2100 Plus

اگر قصد خرید دستگاه حضور و غیاب را دارید و در جستجوی یک دستگاه با دوام و دارای امکانات متعدد هستید، دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi AC-2100 Plus یک گزینه ایده آل برای شما است. این دستگاه حضور و غیاب برای استفاده در انواع محیط های اداری و شرکتی و همچنین کارگاه ها، کارخانه ها، محیط های صنعتی و... بسیار مناسب می باشد.

دستگاه حضور غیاب ویردی AC-2100 Plus از طراحی ظاهری جمع و جور و زیبایی بهره می برد و به صورت دیواری می توان از آن استفاده کرد. این دستگاه از قابلیت های تشخیص اثر انگشت و کارت مغناطیسی بهره می برد که در ادامه به بررسی و معرفی مشخصات دستگاه حضور و غیاب ویردی مدل AC-2100 Plus خواهیم پرداخت.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Virdi AC-2100 Plus

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi AC-2100 Plus مجهز به حسگر نوری ضد خش جهت تشخیص اثر انگشت افراد است و تا 1500 اثر انگشت مختلف را می توان در آن ذخیره کرد. این حسگر از قابلیت تشخیص اثر انگشت های تقلبی و ساختگی از اثر انگشت های دارای بافت زنده برخوردار می باشد و به طور کامل از ورود افراد غیرمجاز به محل جلوگیری می کند. دستگاه حضور غیاب ویردی AC-2100 Plus قادر به تشخیص اثر انگشت در کمتر از یک ثانیه می باشد و از جمله دستگاه های حضور و غیاب سریع و دقیق به حساب می آید.

 

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Virdi AC-2100 Plus

 

ویژگی کاربردی دستگاه کنترل تردد Virdi AC-2100 Plus امکان اتصال آن به انواع گیت های کنترل تردد، راهبند پارکینگ، درب های اتوماتیک و دیگر تجهیزات امنیتی است. در این حالت در صورت تشخیص موفقیت آمیز اثر انگشت، اجازه ورود کاربر به محل صادر شده و درب یا گیت به صورت اتوماتیک باز می شود.

دستگاه حضور غیاب ویردی AC-2100 Plus به درگاه ارتباطی برای اتصال به حسگر اثر انگشت یا کارت خوان خارجی مجهز می باشد که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید. این ویژگی باعث افزایش طول عمر حسگر اصلی دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی می شود.

علاوه بر این امکان استفاده از دستگاه کنترل تردد پرسنل ویردی AC-2100 Plus در قالب شبکه و در ارتباط با چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان برای شما وجود دارد. با استفاده از این دستگاه در شبکه، به اطلاعات ذخیره شده در آن جهت گرفتن خروجی و گزارش های مختلف دسترسی خواهید داشت.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi AC-2100 Plus

همان طور که اشاره شد، دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi AC-2100 Plus از قابلیت تشخیص کارت های مغناطیسی نیز برخوردار می باشد. برای این منظور می توانید از کارت های بدون تماس 125 کیلوهرتزی یا کارت های هوشمند 13.56 مگاهرتزی استفاده کنید.

از لحاظ سخت افزاری نیز کنترل تردد ویردی AC-2100 Plus در وضعیت قابل قبولی قرار دارد و به پردازنده مرکزی 400 MHZ، حافظه رم 128 مگابایتی و صفحه نمایش 1.77 اینچی رنگی مجهز است. این مشخصات برای عملکرد سریع و روان در هنگام کار با دستگاه حضور و غیاب Virdi AC-2100 Plus کافی می باشد.

 

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi AC-2100 Plus

 

دستگاه حضور و غیاب ویردی مدل Virdi AC-2100 Plus به طور کامل در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم است و از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، این دستگاه برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

جهت دریافت قیمت دستگاه حضور غیاب و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید دستگاه حضور و غیاب به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل تجربه خود از استفاده از دستگاه حضور غیاب ویردی Virdi AC-2100 Plus را در بخش «نظرات» با دیگر کاربران در میان بگذارید.

 

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi AC-2100 Plus

 




:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی